حلقه سلامتی سامسونگ Galaxy Ring معرفی شد

مهراد
26 تیر, 1403
بدون دیدگاه
4 دقیقه زمان مطالعه

حلقه هوشمند جدید سامسونگ با نام Galaxy Ring، در نمایشگاه MWC 2024 معرفی شد و پس از تقریباً پنج ماه، مشخصات کامل، قیمت و جزئیات دسترسی آن توسط سامسونگ به اشتراک گذاشته شد. ممکن است این حلقه کوچک‌ترین عضو خانواده گلکسی باشد، اما بدون شک Galaxy Ring در رویداد Galaxy Unpacked امسال چشم‌گیرترین گجت بود. این حلقه نتیجه سال‌ها تحقیق و توسعه در زمینه ردیابی سلامتی و فعالیت‌ها است و به عنوان تحول بعدی در دنیای پایش سلامت شناخته می‌شود.

طراحی و ساخت

حلقه هوشمند Galaxy Ring در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی عرضه می‌شود و در اندازه‌های مختلفی که مطابق با اندازه‌های حلقه در کشور آمریکا از 5 تا 13 است، در دسترس است. تمامی این اندازه‌ها از آلیاژ تیتانیوم گرید 5 ساخته شده‌اند که به دلیل مقاومت و دوام بالا مشهور است. طراحی حلقه به صورت مقعر است و حسگرهای ردیابی سلامتی، باتری‌ها و پین‌های شارژ در داخل حلقه و زیر لایه‌ای از رزین اپوکسی مخفی شده‌اند. این طراحی نه تنها ظاهر شیک و مدرنی به حلقه می‌دهد، بلکه محافظت عالی در برابر ضربه و آسیب‌های خارجی را نیز فراهم می‌کند.

مقاومت و دوام

حلقه Galaxy Ring دارای رتبه‌بندی IP68 و مقاومت در برابر آب تا عمق 10ATM است، بنابراین می‌توانید با اطمینان در تمام شرایط آب و هوایی و حتی در جلسات شنا از آن استفاده کنید. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که این حلقه برای فعالیت‌های ورزشی و ماجراجویی‌های روزانه بسیار مناسب باشد. کوچک‌ترین اندازه حلقه، یعنی سایز 5، دارای ابعاد 7.0 میلی‌متر در 2.6 میلی‌متر و وزن 2.3 گرم است، در حالی که اندازه 13 آن 3 گرم وزن دارد. این وزن سبک و طراحی ارگونومیک باعث می‌شود که حلقه به راحتی بر روی انگشت قرار گیرد و استفاده طولانی‌مدت از آن بدون ایجاد ناراحتی باشد.

اتصال و سازگاری

حلقه Galaxy Ring از طریق بلوتوث 5.4 متصل می‌شود و نیاز به گوشی هوشمند با سیستم‌عامل اندروید 11 یا بالاتر به همراه اپلیکیشن Samsung Health دارد. خبر خوب این است که کاربران نیازی به خرید اشتراک‌های اضافی برای دسترسی به داده‌های سلامت و فعالیت خود نخواهند داشت. این ویژگی باعث می‌شود که کاربران بتوانند بدون نگرانی از هزینه‌های اضافی، از تمامی امکانات و قابلیت‌های حلقه استفاده کنند. اتصال بلوتوثی حلقه نیز پایدار و سریع است و اطلاعات را به‌صورت لحظه‌ای به گوشی هوشمند کاربر منتقل می‌کند.

حلقه سلامتی سامسونگ Galaxy Ring دارای گواهی ضد آب

حلقه سلامتی سامسونگ Galaxy Ring دارای گواهی ضد آب

کنترل‌ها و قابلیت‌ها

حلقه Galaxy Ring از کنترل‌های ژستی با استفاده از نیشگون انگشتان پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند با نیشگون گرفتن انگشت شست و اشاره خود هنگام پوشیدن حلقه، گوشی گلکسی خود را کنترل کرده و عکس بگیرند یا آلارم‌ها را خاموش کنند. این ویژگی‌های کنترل ژستی، تجربه کاربری جدید و جذابی را فراهم می‌کند که استفاده از گوشی هوشمند را ساده‌تر و سریع‌تر می‌کند. همچنین این حلقه با Samsung Find سازگار است و می‌تواند از چراغ‌های LED داخلی خود برای چشمک زدن در صورت گم شدن استفاده کند. این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا در صورت گم شدن حلقه، به راحتی آن را پیدا کنند.

ویژگی‌های ردیابی سلامت

حلقه هوشمند Galaxy Ring معیارهای استاندارد سلامت مانند ضربان قلب از طریق حسگر PPG نوری و دمای پوست را با استفاده از حسگر داخلی ردیابی می‌کند. این حلقه قادر است داده‌های دقیق و مفصلی در مورد سلامت کاربر فراهم کند و به کاربران کمک کند تا بهتر از وضعیت سلامتی خود آگاه شوند. سامسونگ روی ردیابی خواب با Galaxy Ring تاکید زیادی دارد، زیرا طراحی کم‌حجم آن باعث می‌شود تا به راحتی به‌طور 24 ساعته در روز و 7 روز هفته پوشیده شود. ویژگی‌های ردیابی خواب شامل امتیاز خواب فعال با تحلیل خروپف و معیارهای اضافی مانند حرکت در طول خواب، زمان به خواب رفتن، ضربان قلب و نرخ تنفس است. این داده‌ها به کاربران کمک می‌کند تا الگوهای خواب خود را بهتر بشناسند و بهبود دهند.

تشخیص و ردیابی فعالیت‌ها

حلقه Galaxy Ring دارای تشخیص خودکار تمرین با نظارت زنده بر ضربان قلب و هشدارهای ضربان قلب است. این حلقه قادر به تشخیص و ردیابی انواع فعالیت‌های ورزشی و فیزیکی است و داده‌های دقیقی از فعالیت‌ها را به کاربر ارائه می‌دهد. سامسونگ همچنین یک امتیاز انرژی را در نظر گرفته است که فعالیت و امتیاز خواب شما را برای یک امتیاز روزانه ترکیبی از 100 محاسبه می‌کند.

عمر باتری و شارژ

حلقه‌های کوچکتر (اندازه‌های 5-7) دارای باتری‌های 17 میلی‌آمپرساعتی هستند که تا 6 روز استفاده را با یک بار شارژ فراهم می‌کنند. اندازه‌های 8-11 باتری‌های 18 میلی‌آمپرساعتی دارند که همچنین تا 6 روز استفاده را پشتیبانی می‌کنند، در حالی که مدل‌های اندازه 12 و 13 دارای باتری‌های 22.5 میلی‌آمپرساعتی با تا 7 روز استفاده هستند. این باتری‌های با ظرفیت بالا، عمر باتری مناسبی را برای حلقه فراهم می‌کنند و کاربران می‌توانند با یک بار شارژ تا چند روز از آن استفاده کنند.

کیس شارژ حلقه سلامتی سامسونگ Galaxy Ring

کیس شارژ حلقه سلامتی سامسونگ Galaxy Ring

کیس شارژ

حلقه Galaxy Ring دارای یک کیس شارژ شیک است که شبیه به کیس‌های هدفون بی‌سیم است. این کیس دارای باتری 361 میلی‌آمپرساعتی است که باید تا 20 بار شارژ کامل برای اندازه‌های کوچکتر حلقه را فراهم کند. این کیس شارژ، علاوه بر حفاظت از حلقه، امکان شارژ سریع و آسان آن را نیز فراهم می‌کند و کاربران می‌توانند به راحتی حلقه خود را در هر زمان و مکان شارژ کنند.

قیمت و دسترسی

حلقه هوشمند Galaxy Ring با قیمت 399 دلار عرضه می‌شود و از امروز برای پیش‌ فروش در دسترس است. فروش عمومی از 24 جولای (3 مرداد) آغاز می‌شود.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.