ساعت های جدید گلکسی Watch7 و Watch Ultra معرفی شدند

مهراد
22 تیر, 1403
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

سامسونگ با معرفی Galaxy Watch7 و Galaxy Watch Ultra به گسترش مجموعه دستگاه‌های پوشیدنی هوشمند خود پرداخته است.

Galaxy Watch Ultra

Galaxy Watch Ultra تنها در اندازه 47 میلی‌متری عرضه می‌شود و پاسخ سامسونگ به سری اپل Watch Ultra است و شباهت‌های زیادی با آن دارد. این ساعت یک طراحی مستحکم‌تر با نام “کوشن دیزاین” دارد که شامل یک قاب مستطیلی با صفحه ساعت گرد و حاشیه است. در کنار ساعت سه دکمه وجود دارد که دکمه وسط با نام Quick Button مخصوص عملکردهای اضافی است.

Galaxy Watch Ultra دارای صفحه نمایش 1.5 اینچی Super AMOLED با وضوح 480 در 480 پیکسل است و تا 3000 نیت روشنایی اوج را به همراه دارد. صفحه نمایش زیر یک لایه کریستال یاقوت قرار دارد که باعث مقاومت بیشتر در برابر خط و خش می‌شود. بدنه ساعت از تیتانیوم گرید 4 ساخته شده و وزن آن 60.5 گرم است.

این ساعت با ویژگی‌های مقاومت در برابر آب تا عمق 10 اتمسفر (10ATM)، گرد و غبار (IP68) و شوک (MIL-STD-810H) عرضه می‌شود. ساعت هوشمند جدید سامسونگ همچنین قادر به تحمل دماهای بین +55 و -20 درجه سانتی‌گراد و بقا در ارتفاع تا 9000 متر بالای سطح دریا و تا عمق 500 متر زیر سطح آب است.

یک باتری 590 میلی‌آمپر ساعتی درون ساعت قرار دارد که ظرفیتش مشابه مدل گلکسی Watch5 Pro است. این باتری به Galaxy Watch Ultra طولانی‌ترین عمر باتری را در سری Galaxy Watch می‌دهد و تا 100 ساعت در حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی و 48 ساعت در حالت صرفه‌جویی در انرژی در حین تمرین شارژدهی را تضمین می‌نماید.

داخل Galaxy Watch Ultra چیپست جدید Exynos W1000 قرار گرفته است. یک تراشه 3 نانومتری با 3 برابر سرعت بیشتر نسبت به W930 و 2 گیگابایت حافظه رم نیز در کنار آن وجود دارد. سامسونگ می‌گوید این چیپست جدید 30 درصد کارآمدتر است.

گلکسی واچ اولترا بی شباهت به Apple Watch Ultra نیست!

گلکسی واچ اولترا بی شباهت به Apple Watch Ultra نیست!

این ساعت همچنین GPS دو فرکانسی را برای ردیابی دقیق‌تر حتی در محیط‌های شهری متراکم ارائه می‌دهد. Galaxy Watch Ultra می‌تواند 100 ورزش و تمرینات چندگانه را ردیابی کند. این ساعت همچنین قابلیت ردیابی FTP یا Functional Threshold Power را دارد که یک معیار برای قدرت دوچرخه‌سواری است.

برای دوندگان، یک حالت جدید “مسابقه” وجود دارد که می‌تواند عملکرد فعلی شما را با عملکرد گذشته‌تان در زمان واقعی مقایسه کند.

Galaxy Watch Ultra الگوریتم‌های ردیابی بهبود یافته با هوش مصنوعی به همراه یک حسگر BioActive بهبود یافته دارد. تحلیل خواب بهتر شده و اکنون از آپنه خواب پشتیبانی می‌کند. همچنین این ساعت قادر به تشخیص ریتم‌های نامنظم قلب که نشانه‌هایی از فیبریلاسیون دهلیزی هستند، می‌باشد. ECG و مانیتور فشار خون همچنان وجود دارند، همانند حسگر دمای پوست که برای پیش‌بینی دوره‌های عادات ماهانه بانوان استفاده می‌شود.

در نهایت، Galaxy Watch Ultra و Galaxy Watch7 می‌توانند ردیابی پیشرفته گلیکاسیون را برای نظارت بر سطح قند خون شما انجام دهند. این ساعت‌ها یک شاخص AGEs – یک شاخص فرایند پیری بیولوژیکی برای ارائه بینشی از سلامت متابولیک شما می‌دهند.

Galaxy Watch7

Galaxy Watch7 تمام ویژگی‌های پیشرفته سلامتی و تناسب اندام را که در Galaxy Watch Ultra وجود دارد، به صورت مشترک در خود دارد. همچنین این ساعت از شیشه کریستال یاقوت، حسگر BioActive جدید و چیپست Exynos W1000 با پنج هسته استفاده می‌کند.

Galaxy Watch7 در دو اندازه 40 میلی‌متری با صفحه نمایش 1.3 اینچی Super AMOLED با وضوح 432 در 432 پیکسل و 44 میلی‌متری با صفحه نمایش 1.5 اینچی و وضوح 480 در 480 پیکسل عرضه می‌شود که همانند مدل Ultra است. با این حال، Galaxy Watch7 نمی‌تواند به بلندترین کوه‌ها صعود کند و برای غواصی عمیق مناسب نیست، اما همچنان دارای رتبه نظامی MIL-STD-810H به همراه گواهی مقاومت 5ATM + IP68 است.

هوش مصنوعی در ساعت هوشمند گلکسی Watch7 نیز وجود دارد

هوش مصنوعی در ساعت هوشمند گلکسی Watch7 نیز وجود دارد

سیستم‌عامل و رابط کاربری

هر دو ساعت هوشمند جدید سامسونگ به صورت انحصاری از سیستم عامل Wear OS 5 (تا زمانی که Pixel Watch 3 در آگوست عرضه شود) استفاده می‌کنند و رابط کاربری One UI 6 Watch سامسونگ را اجرا می‌کنند.

قیمت و زمان عرضه

Galaxy Watch7 و Galaxy Watch Ultra از امروز برای پیش‌ فروش در دسترس هستند و از 24 جولای (3 مرداد) شروع به ارسال خواهند شد. Galaxy Watch7 از 300 دلار / 290 پوند / 320 یورو برای مدل 40 میلی‌متری ( رنگ‌های سبز و کرم) برای نسخه فقط دارای ارتباط بلوتوث (بدون ارتباط LTE) شروع می‌شود و تا 330 دلار / 320 پوند / 350 یورو برای مدل 44 میلی‌متری (رنگ‌های سبز و نقره‌ای) می‌رسد. Galaxy Watch Ultra در رنگ‌های خاکستری تیتانیوم، سفید تیتانیوم و نقره‌ای تیتانیوم و تنها در یک پیکربندی بلوتوث + 4G با قیمت 650 دلار / 600 پوند / 700 یورو عرضه می‌شود.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.