هندزفری های جدید سامسونگ گلکسی بادز3 و بادز3 پرو معرفی شدند

مهراد
29 تیر, 1403
بدون دیدگاه
4 دقیقه زمان مطالعه

سامسونگ به تازگی از جدیدترین نسخه‌های هدفون‌های بی‌سیم خود با نام گلکسی بادز3 و بادز3 پرو رونمایی کرده است. این هدفون‌ها بهبودهای قابل توجهی نسبت به مدل‌های قبلی خود دارند و با طراحی نوآورانه و ویژگی‌های پیشرفته، به‌ویژه در زمینه کیفیت صدا و راحتی استفاده، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به فناوری را جلب کرده‌اند.

طراحی جدید و کاربری پیشرفته

یکی از تغییرات قابل توجه در گلکسی بادز3 و بادز3 پرو، طراحی جدید تیغه‌ها به جای پایه‌های سنتی است. این تیغه‌ها نه تنها از نظر ظاهری تفاوت‌هایی با مدل‌های قبلی دارند، بلکه عملکرد آن‌ها نیز بهبود یافته است. با استفاده از این تیغه‌ها، کاربران می‌توانند با فشردن و کشیدن انگشت خود به بالا و پایین، کنترل کاملی بر روی پخش موسیقی و تنظیم حجم صدا داشته باشند. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به دسترسی به گوشی هوشمند خود، تجربه‌ای راحت و بی‌دردسر از گوش دادن به موسیقی داشته باشند.

کیفیت صدای بی‌نظیر با فناوری‌های جدید

گلکسی بادز3 پرو به‌ویژه در زمینه کیفیت صدا ارتقاء یافته است. این مدل مجهز به اسپیکرهای ۲-راهه با تویترهای ۶.۱ میلی‌متری پلانار و درایورهای داینامیک ۱۰.۵ میلی‌متری است که با استفاده از دو آمپلیفایر، صدای واضح و غنی را ارائه می‌دهند. همچنین، سامسونگ کدک SSC را به‌روزرسانی کرده است تا نرخ نمونه‌برداری را دو برابر کرده و کیفیت صدای بهتری را به کاربران ارائه دهد.

حذف نویز فعال و ویژگی‌های هوش مصنوعی

از دیگر ویژگی‌های برجسته گلکسی بادز3 پرو، قابلیت Active Noise Cancellation (حذف نویز فعال) است که تجربه‌ای فوق‌العاده از گوش دادن به موسیقی بدون مزاحمت صداهای محیطی فراهم می‌آورد. میکروفن‌های این هدفون به طور مداوم محیط را تحت نظر دارند و با استفاده از ویژگی‌هایی مانند Active Noise Control، Siren Detect و Voice Detect، قادر به کنترل و مدیریت صداهای محیطی هستند. به طور خاص، ویژگی‌های Siren Detect و Voice Detect به طور خودکار صداهای محیطی را به شما منتقل می‌کنند تا از آنچه در اطراف شما می‌گذرد آگاه شوید.

هندزفری های جدید سامسونگ گلکسی بادز3 و بادز3 پرو معرفی شدند رنگ نقره ای

هندزفری های جدید سامسونگ گلکسی بادز3 و بادز3 پرو معرفی شدند رنگ نقره ای

ویژگی دیگری که در گلکسی بادز3 پرو به کار رفته، مدل یادگیری ماشین برای کاهش نویز در سمت دیگر تماس است. این مدل به گونه‌ای آموزش دیده است که صدای طبیعی را بازسازی کند حتی اگر صدا از محیطی پر سر و صدا باشد.

طراحی و راحتی استفاده

طراحی گلکسی بادز3 پرو با Blade Lights منحصر به فرد تکمیل شده است. این نوار نورانی که در لبه تیغه‌ها قرار دارد، به کاربران این امکان را می‌دهد که با استفاده از اپلیکیشن Wearable، سبک نورپردازی را شخصی‌سازی کنند. این ویژگی نه تنها به زیبایی ظاهری هدفون‌ها اضافه می‌کند، بلکه به کاربران اجازه می‌دهد تا با توجه به سلیقه شخصی خود، جلوه‌ای منحصر به فرد به هدفون‌های خود ببخشند.

در مقابل، گلکسی بادز3 که نسخه مقرون به صرفه‌تر این سری است، با درایورهای داینامیک ۱-راهه (۱۱ میلی‌متری) و طراحی باز عرضه می‌شود. این طراحی به ویژه برای استفاده طولانی مدت راحت‌تر است، زیرا فشار کمتری بر روی گوش وارد می‌کند. در عین حال، این مدل با ویژگی‌هایی مانند Adaptive ANC و Adaptive EQ ارائه می‌شود که صدا را بر اساس شرایط محیطی تنظیم می‌کند. این ویژگی‌ها کمک می‌کنند تا تجربه گوش دادن به موسیقی بهینه‌تر شود و کاربران بتوانند از صدای واضح و متناسب با محیط خود لذت ببرند.

باتری و دوام

کیس‌های باز طراحی شده برای هر دو مدل گلکسی بادز3 و بادز3 پرو، دارای پوشش شفاف و ظرفیت باتری یکسان ۵۱۵ میلی‌آمپرساعتی هستند. با این حال، بادز پرو دارای باتری ۵۳ میلی‌آمپرساعتی بزرگ‌تری در هر گوش است که می‌تواند تا ۶ ساعت با فعال بودن ANC و مجموع ۲۶ ساعت با کمک کیس دوام بیاورد. همچنین، این مدل می‌تواند تا ۷ ساعت با ANC غیرفعال و مجموع ۳۰ ساعت با کمک کیس کار کند. از سوی دیگر، بادز3 دارای باتری‌های ۴۸ میلی‌آمپرساعتی است و وعده ۵ ساعت پخش مداوم و تا ۲۴ ساعت کل با ANC فعال را می‌دهد (یا ۶ ساعت با ANC غیر فعال و مجموع ۳۰ ساعت با کمک کیس).

هندزفری های جدید سامسونگ گلکسی بادز3 و بادز3 پرو معرفی شدند رنگ سفید

هندزفری های جدید سامسونگ گلکسی بادز3 و بادز3 پرو معرفی شدند رنگ سفید

ویژگی‌های هوش مصنوعی و قابلیت‌های اضافی

هر دو مدل، گلکسی بادز3 و پرو، از ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی مانند مدل مترجم پشتیبانی می‌کنند. با استفاده از حالت Listening، کاربران می‌توانند به یک سخنرانی به زبان خارجی گوش دهند و گوشی و بادزهای گلکسی ترجمه به زبان مادری را ارائه خواهند داد. این ویژگی به ویژه برای افرادی که به زبان‌های خارجی آشنا نیستند یا در حال سفر به کشورهای مختلف هستند، بسیار مفید است.

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار

در زمینه مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، هر دو مدل گلکسی بادز3 و بادز3 پرو دارای استاندارد IP57 هستند که نسبت به مدل‌های قبلی بهبود یافته است. این به معنای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار برای هدفون‌ها است (و نه کیس).

زمان عرضه و قیمت

سری گلکسی بادز 3 از امروز برای پیش‌ فروش در دسترس است و از تاریخ ۲۸ اوت (7 شهریور) به فروش خواهد رسید. این هدفون‌ها در دو رنگ نقره‌ای و سفید عرضه می‌شوند. قیمت گلکسی بادز 3 پرو ۲۵۰ دلار و قیمت گلکسی بادز 3 معمولی ۱۸۰ دلار است. برای مقایسه، این قیمت‌ها ۳۰ دلار گران‌تر از مدل‌های بادز2 هستند.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.