بازخورد درباره این کالا

جعبه مسافرتی چند منظوره 6 در 1 گرین لاین مدل GN6MFCBOXBK

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • مشکی
  • ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا
پاک کردن
ویژگی های محصول
  • رنگ :
  • جنس بدنه : بدنه از جنس پلی کربنات PC و پلیمر ABS
  • حداکثر توان خروجی کابل : 65 وات
  • قابلیت انقال دیتا و شارژ : شارژ سریع PD
  • پشتیبانی از فناوری های شارژ سریع : QC4.0/QC3.0/QC2.0/AFC Samsung/VOOC OPPO/Huawei SCP
  • اسلات جای گذاری : 2 عدد سیم کارت نانو و 1 عدد کارت حافظه میکرو SD
  • محتویات بسته بندی : یک عدد سوزن سیم کارت, یک عدد کابل 60 واتی Type-C به Type-C, یک عدد تبدیل Type-C به Lightning, یک عدد تبدیل Type-C به Micro-USB, یک عدد تبدیل Type-C به USB-A
+ اطلاعات بیشتر
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • ارسال زیر 3 ساعت برای ساکنین تهران
بروزرسانی قیمت: 27 شهریور 1403
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

جعبه مسافرتی چند منظوره 6 در 1 گرین لاین مدل GN6MFCBOXBK

جعبه چندمنظوره مسافرتی گرین لاین مدل GN6MFCBOXBK یک همراه بی‌نظیر برای تمامی نیازهای مسافرتی شماست. این جعبه کوچک و کارآمد به گونه‌ای طراحی شده که تمامی لوازم ضروری سفر شما را در خود جای دهد؛ از  کابل تلفن همراه و هدفون‌ها گرفته تا شارژر، پاور بانک و حتی سیم کارت‌های یدکی. با این جعبه چندمنظوره، دیگر نیازی نیست نگران گم شدن یا آسیب دیدن وسایل ضروری خود در طول سفر باشید.

ویژگی‌های کلیدی

  1. طراحی مقاوم و جمع‌وجور
    جعبه GN6MFCBOXBK با داشتن یک پوسته سخت بیرونی از لوازم شما در برابر ضربه، سقوط و خراشیدگی محافظت می‌کند. این پوسته مقاوم تضمین می‌کند که وسایل شما در هر شرایطی سالم باقی می‌مانند، حتی اگر در طول سفر با چالش‌هایی مانند دست اندازها یا سقوط مواجه شوید. از سوی دیگر، درون جعبه با یک لایه نرم پوشیده شده که لوازم شما را در جای خود ثابت نگه داشته و از ایجاد خط و خش بر روی آن‌ها جلوگیری می‌کند.
  2. ابعاد مناسب و قابل حمل
    این جعبه با اندازه کوچک و سبک خود، به راحتی در کیف دستی یا چمدان شما جای می‌گیرد. شما می‌توانید آن را بدون نگرانی از جاگرفتن یا سنگینی همراه خود ببرید. طراحی شیک و مینیمالیستی آن نیز به سبک شما افزوده و باعث می‌شود همیشه به همراه داشتن این جعبه چندمنظوره را تجربه‌ای دلپذیر بدانید.
  3. دارای محفظه‌های اختصاصی
    یکی از ویژگی‌های برجسته GN6MFCBOXBK وجود محفظه‌های مختلف برای نگهداری وسایل است. این جعبه دارای اسلات‌هایی برای نگهداری سیم‌کارت‌های نانو و میکرو، همچنین یک پین خارج‌کننده سیم‌کارت است. این ویژگی برای کسانی که در سفر به چندین کشور مختلف نیاز به تغییر سیم‌کارت دارند، فوق‌العاده کارآمد است.
  4. کابل‌های چندمنظوره و سریع
    جعبه GN6MFCBOXBK مجهز به یک کابل چندکاره 65 وات است که از فناوری شارژ سریع PD پشتیبانی می‌کند. این کابل‌ها قابلیت شارژ و سینک (انتقال داده) را نیز دارند و می‌توانند دستگاه‌های شما را در کمترین زمان ممکن شارژ کنند. این ویژگی به ویژه در مواقعی که نیاز به شارژ سریع دارید، مانند هنگام سفرهای طولانی یا در فرودگاه، به کار می‌آید.
  5. پشتیبانی از فناوری PD و شارژ سریع
    یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این جعبه چندمنظوره، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع PD است که به شما امکان می‌دهد دستگاه‌های خود را در کمترین زمان ممکن شارژ کنید. با این جعبه، می‌توانید مطمئن باشید که همزمان چندین دستگاه از جمله تلفن همراه و پاور بانک خود را شارژ کرده و همیشه آماده باشید.
برطرف کردن مشکل حمل کابل ها با جعبه مسافرتی چند منظوره 6 در 1 گرین لاین مدل GN6MFCBOXBK

برطرف کردن مشکل حمل کابل ها با جعبه مسافرتی چند منظوره 6 در 1 گرین لاین مدل GN6MFCBOXBK

موارد استفاده و مزایا

جعبه چندمنظوره GN6MFCBOXBK مناسب برای افرادی است که به سفرهای مکرر علاقه دارند و به دنبال یک راهکار منظم برای حمل وسایل الکترونیکی خود هستند. این جعبه نه تنها از وسایل شما در برابر آسیب‌های فیزیکی محافظت می‌کند، بلکه به شما این امکان را می‌دهد که همه چیز را به صورت منظم و کارآمد در یک مکان داشته باشید.

توضیحات تکمیلی

جعبه مسافرتی چند منظوره 6 در 1 گرین لاین مدل GN6MFCBOXBK
مشخصات دیگر
رنگ

مشکی

جنس بدنه

بدنه از جنس پلی کربنات PC و پلیمر ABS

حداکثر توان خروجی کابل

65 وات

قابلیت انقال دیتا و شارژ

شارژ سریع PD

پشتیبانی از فناوری های شارژ سریع

QC4.0/QC3.0/QC2.0/AFC Samsung/VOOC OPPO/Huawei SCP

اسلات جای گذاری

2 عدد سیم کارت نانو و 1 عدد کارت حافظه میکرو SD

محتویات بسته بندی

یک عدد سوزن سیم کارت, یک عدد کابل 60 واتی Type-C به Type-C, یک عدد تبدیل Type-C به Lightning, یک عدد تبدیل Type-C به Micro-USB, یک عدد تبدیل Type-C به USB-A

امتیاز کاربران به:

جعبه مسافرتی چند منظوره 6 در 1 گرین لاین مدل GN6MFCBOXBK (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش