بازخورد درباره این کالا

ساعت هوشمند ویرفیت مدل HK Pro Plus

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
پاک کردن
گارانتی 18 ماهه پارس کالا
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

ساعت هوشمند ویرفیت مدل HK Pro Plus

ساعت هوشمند ویرفیت مدل HK Pro Plus

ساعت هوشمند HK Pro Plus یک اسمارت واچ شیک و کارآمد است که می‌تواند به شما در انجام فعالیت‌های روزانه و ورزشی کمک کند. این ساعت دارای صفحه‌نمایش AMOLED با رزولوشن بالا و نور پس‌زمینه قابل تنظیم است. شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی Wearfit Pro، ظاهر صفحه‌نمایش را به دلخواه خود تغییر دهید و از حالت‌های ورزشی مختلف برای پایش عملکرد خود استفاده کنید.

این ساعت همچنین دارای حسگر ضربان قلب و سطح اکسیژن خون (SpO2) است که می‌تواند سلامت قلب و عروق شما را مانیتور کند. باتری این ساعت با ظرفیت 420 میلی‌آمپر ساعت، می‌تواند تا 5 روز در حالت استندبای بماند و با پایه شارژ اختصاصی به راحتی شارژ شود. این ساعت همچنین دارای اسپیکر و میکروفون است و می‌تواند با گوشی شما از طریق بلوتوث ارتباط برقرار کند.

شما می‌توانید با استفاده از دستیار صوتی Chat GPT، دستورات خود را به ساعت بدهید و پاسخ‌های جذاب و هوشمندانه بگیرید. شرکت سازنده، این محصول را در رنگ‌های مختلف عرضه کرده است و بدنه آن از جنس فولاد ضدزنگ و بند آن از جنس سیلیکون می باشد. همچنین وجود گواهینامه IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، به ایمنی بیشتر ساعت هوشمند HK Pro Plus افزونه و دیگر نیازی نیست نگران استفاده از آن در استخر یا زیر باران باشید.

توضیحات تکمیلی

ساعت هوشمند ویرفیت مدل HK Pro Plus
مشخصات دیگر
گارانتی

✅ گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا ✅⭕ گارانتی 18 ماهه شرکتی ⭕

رنگ

بدنه طلایی + بند مشکی + بند رنگیبدنه مشکی + بند مشکی + بند رنگی

امتیاز کاربران به:

ساعت هوشمند ویرفیت مدل HK Pro Plus (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مرتبط