سامسونگ در مراسم گلکسی Unpacked با گلکسی واچ 6 و واچ 6 کلاسیک به میدان آمد که دومی با قاب چرخشی عرضه می‌شود که نمادین‌ترین ویژگی این شرکت در پوشیدنی‌هایش این است که پس از یک سال دوری از بازار، بازگشته است. هر کدام در دو اندازه عرضه می شوند و دارای گزینه LTE با ماژول eSIM هستند.

 

گلکسی واچ 6 در مقایسه با Watch5 پیشرفت های زیادی را به همراه دارد. عضو مینیمالیستی و مقرون‌به‌صرفه‌تر سری جدید فاقد قاب چرخشی است، اما همچنان تمام عملکردهای جدید را دارد. این پوشیدنی جدید در واقع کمی کوچکتر از مدل قبلی خود است و در فرمت های 44 میلی متری و 40 میلی متری عرضه می شود. با این حال، به لطف قاب نازک تر، صفحه نمایش ها در واقع کمی بزرگتر و به ترتیب 1.5 و 1.3 اینچ هستند.

 

نمایشگرها در Watch6 Classic یکسان هستند، اگرچه نسخه با قاب چرخان در اندازه های 47 میلی متر و 43 میلی متر به فروش می رسد. همه پوشیدنی های گلکسی واچ 6 دارای صفحه نمایش Super AMOLED با نمایشگر همیشه روشن تمام رنگی و محافظ کریستال یاقوت کبود بر رویش هستند.

 

ساعت هوشمند Galaxy Watch6 در دو مدل عادی و کلاسیک معرفی شد

 

این گجت‌های پوشیدنی با چیپست جدید اگزینوس W930 عرضه می‌شوند که هنوز هم به یک CPU دو هسته‌ای مجهز شده اما حداکثر سرعت کلاک در حال حاضر 18 درصد بالاتر در 1.4 گیگاهرتز است. حافظه رم نیز با 33 درصد افزایش به 2 گیگابایت ارتقاء پیدا کرده است و 16 گیگابایت حافظه داخلی این بخش را تکمیل می کند.

 

بزرگترین پیشرفتی که سامسونگ در سری Watch6 معرفی کرده است در واقع در بخش نرم افزاری است. به لطف سنسورهای دمای پوست و نمایشگر ضربان قلب، این پوشیدنی ها بینش عمیق تری از خواب ارائه می دهند.

 

این شرکت همچنین با افتخار اعلام کرده است که این پوشیدنی‌ها تنها ابزارهایی هستند که از مجموعه کامل ردیابی سلامت پشتیبانی می‌کنند، نوار قلب، هشدار ضربان قلب و HR، فشار خون، پیش‌بینی چرخه قاعدگی و تشخیص سقوط.

 

Watch6 از کیف پول سامسونگ (در کشورهایی که در دسترس است) پشتیبانی می‌کند و می‌توان از آن به عنوان شاتر دوربین از راه دور یا برای یافتن تلفن همراه با یک نقشه یکپارچه استفاده کرد. از آنجایی که WearOS برای سامسونگ وجود دارد، این پوشیدنی‌ها از Google و برنامه‌های شخص ثالث پشتیبانی می‌کنند.

 

ساعت هوشمند Galaxy Watch6 در دو مدل عادی و کلاسیک معرفی شد

 

Watch6 و Watch6 Classic دارای باتری‌های 425 میلی‌آمپر ساعتی برای اندازه‌های بزرگتر و 300 میلی‌آمپر ساعت برای اندازه های کوچکتر هستند. این دستگاه ها همچنین دارای گواهی IP68 هستند، می توانند در آب تا عمق 50 متری (5ATM) غوطه ور شوند و دارای درجه بندی نظامی MIL-STD-810H می باشند.

 

Samsung Galaxy Watch6 در رنگ های گرافیتی (هر دو اندازه)، نقره ای (فقط 44 میلی متر) و طلایی (فقط 40 میلی متر) موجود است. قیمت ها از 299 دلار شروع می شود و برای مدل بزرگتر با پشتیبانی از LTE به 329 دلار می رسد. Samsung Galaxy Watch6 Classic در رنگ های مشکی و نقره ای به فروش می رسد. مقرون به صرفه ترین نسخه 399 دلار است و هزینه آن می تواند تا 429 دلار افزایش یابد.

 

پیش‌ فروش از امروز آغاز می‌شود و ساعت‌ها از 11 آگوست (20 مرداد) در دسترس خواهند بود.

 

نظر شما درباره این محصولات چیست؟

 

منبع: GSMArena